اخبار بازی های کامپیوتری
اخبار بازی های کامپیوتری

اخبار بازی های کامپیوتری

Game News Weblog

شایعه: احتمال انتشار Halo 5 برای PC

  به نظر می رسد بازی Halo 5 برای پلتفرم PC در آینده منتشر گردد. یا اینکه مایکروسافت برروی نسخه XBOX 360 آن مشغول به کار است. باتوجه به  بتای چندنفره Halo 5 که روزهای آینده در دسترس قرار می گیرد احتمال دارد Halo 5 انحصاری زمانی XBOX ONE باشد و برای پلتفرم های دیگری منتشر گردد. این موضوع از طریق توضیحات بتای بازی کشف شد. یکی از کاربران سایت Reddit به نام acuddlebug تصویری از صفحه بتای Halo 5 در XBL منتشر کرده که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید :

Fh7YTKY

در قسمت پایانی توضیحات اگر توجه کنید نوشته شده  است: ” انحصاری زمانی ، ممکن است در تاریخ بعدی برای پلتفرم های دیگر در دسترس قرار گیرد.”

مشخص نیست منظور از پلتفرم دیگر چه پلتفرمی است اما با توجه به این که مایکروسافت قرار است در ماه ژانویه رویدادی به مناسبت رونمایی کامل ویندوز 10 برگزار کند احتمال می رود به معرفی نسخه PC بپردازد. در اوایل ماه جاری تصاویری از ساختار نهایی ویندوز 10 لیک شد و همچنین آقای Stardock از مدیران اجرایی مایکروسافت صحبت از عالی بودن دایرکس 12 نمود.

درحال حاضر ما می دانیم دایرکس 12 انحصاری ویندوز 8 و 10 است آیا ممکن است Halo 5 انحصاری دایرکس 12 و یا تنها بازی ویندوز 10 باشد؟اگر چنین چیزی در کار باشد ما شاهد قابلیت کراس پلتفرم بین PC و XBOX ONE خواهیم بود.

علاوه بر این در گذشته نیز شایعه شده بازی Halo 5 برای PC خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.