به تازگی آقای Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، صحبت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیم پرشین همراه باشید. اگر علاقه مند هستید که مقایسه ای میان درجه سختی بازی های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Ground Zeroes، انجام گیرد باید به شما بگوییم که خود Hideo Kojima، این کار را به تازگی انجام داده است و در حساب توییتر خود، این دو عنوان را از نظر درجه سختی مقایسه کرده است.
او ادامه داد:
همانطور که می دانید، بازیکنان برای مخفی کاری در عنوان Ground Zeroes با محدودیت مواجه می شدند. به این علت که فضای بازی کوچک بود و راه های کمی برای وارد شدن یا فرار در اختیار بازیکن قرار داشت. بنابراین، بازیکنان گزینه های محدودی داشتند. در سمت دیگر، عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و این موضوع، بسیار خوشحال کننده است.