اخبار بازی های کامپیوتری
اخبار بازی های کامپیوتری

اخبار بازی های کامپیوتری

Game News Weblog

اطلاعات جدید از Tom Clancy's The Divison

 

عنوان Tom Clancy’s: The Division از عناوین مورد انتظار سال 2015 بوده که بسیاری از طرفداران مشتاقانه برای انتشارش انتظار می کشند. یوبیسافت تاکنون تاریخ دقیقی را برای انتشار آن اعلام نکرد اما شایعات اواخر سال 2015 و ابتدای 2016 را نشان می دهند. حال به تازگی آقای Rodrigo Cortes fire کارگردان هنری بازی طی مصاحبه اش با مجله بریتانیایی X-One جزئیات جدیدی منتشر کرد. وی در طول مصاحبه اش بیان داشته:

شخصیت های بازی دارای عناصری نقش آفرینی و تیراندازی هستند. بنابراین ما می خواستیم  تنظیماتمان را که یک عنوان واقع بینانه بوده و به سری تام کلنسی وفادار باشد حفظ کنیم. با وجود اینکه در بیشتر عناوین تام کلنسی اغلب نقش ها یک عامل خاص هستند ولی واقع گرایی همیشه به این سری بازی وفادار بوده است. اما وضعیت The Division کمی متفاوت است و بازی دارای دنیایی واقع گرایانه و پر سروصداست.

ایشان ادامه دادند:

قهرمانان ما از بین شهروندان عادی بوده که در مقابل یک بیماری ویروسی آموزش دیده و دست چین شدند. آنها سربازان قدرتمندی که یک دسته از مردم را می کشند نیستند. آنها تنها ساکنین نیویورک بوده که برای حل مشکل شهر رقابت می کنند.

همچنین شایعه شده نسخه بتای Tom Clancy’s: The Division در ماه مارس برای XBOX ONE در دسترس قرار می گیرد. این عنوان با موتورگرافیکی Snowdrop برای PC,PS4,XBOX ONE در دست ساخت بوده و در تاریخ نا مشخصی عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.